TEK DERS SINAVI BAŞVURUSU

08 Temmuz 2020 Çarşamba


 Ülkemizde yaşanan Pandemi (COVİD-19 salgını) nedeniyle, Üniversitemiz Senatosunun 12 Mayıs 2020 tarihli kararına istinaden Mezuniyet Tek Ders Sınavı’nın şeffaf, denetlenebilir, ölçülebilir ve belgelendirilebilir olması şartıyla dijital imkanların kullanılarak ödev, proje, soru-cevap gibi alternatif yöntemlerle yapılabilmesi kararı alınmıştır.

Bu nedenle Mezuniyet Tek Ders Sınavı’na katılacak öğrencilerin, 07 /07/2020 – 25 /07/ 2020 tarihleri arasında aşağıda yer alan dilekçeyi doldurarak sebinsb@giresun.edu.tr adresine göndermeleri gerekmektedir. (
http://sebinsbmyo.giresun.edu.tr/tr/page/ogrenci-isleri-belgeler/4675) Adresinden dilekçeye ulaşılabilir. 

?Dilekçede belirtilen tüm bilgilerin eksiksiz ve doğru olarak gönderilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde bilgilerini göndermeyen veya eksik gönderen öğrenciler başvuru yapmamış olarak işlem görüleceğinden mezun olamayacaklardır. Dilekçeniz incelenerek web sayfasında başvuru yapan öğrencilerin listesi yayınlanacaktır. Ayrıca ilgili bölüm başkanlıklarına ve/veya ilgili dersin öğretim elemanına bildirim yapılacaktır.