MEZUN BİLGİ SİSTEMİNE KAYIT YAPTIRIP DİPLOMA TALEP EDEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!

23 Aralık 2020 Çarşamba

MEZUN BİLGİ SİSTEMİNE KAYIT YAPTIRIP DİPLOMA TALEP EDEN ÖĞRENCİLERİMİZİN DİKKATİNE!
 
1-) Diploma talep eden mezun öğrencilerimizin sisteme kayıt ettikleri iletişim bilgilerinin kendilerine ait, doğru iletişim bilgileri olması gerekmektedir.
2-) Öğrenci kimlik kartı, mezun olup diploma talep eden öğrencimizde ise üniversiteden ilişik kesilmemiş demektir. İlişik kesilebilmesi için öğrenci kimlik kartının aslını, aslını gönderemiyorlar ise bölgelerindeki yerel bir gazeteye kayıp ilanı verip kayıp ilanının yayımlandığı gazetenin tamamını müdürlüğümüze posta yolu ile ulaştırmaları gerekmektedir.
3-) Geçici Mezuniyet Belgesi alan öğrencilerimizin geçici mezuniyet belgesinin aslını, aslını gönderemiyorlar ise bölgelerindeki yerel bir gazeteye kayıp ilanı verip kayıp ilanının yayımlandığı gazetenin tamamını müdürlüğümüze posta yolu ile ulaştırmaları gerekmektedir.
***Bütün bu süreç tamamlandığında, öğrenci kimlik kartı, geçici mezuniyet belgesi aslı ya da bunların kayıp ilanları posta yolu ile birimimize ulaştığında DİPLOMANIZIN ASLI KARŞI ÖDEMELİ OLARAK mbs@giresun.edu.tr ‘de sizin tarafınızca bildirilen adrese ve iletişim bilgilerine gönderilecektir.
 
Adresimiz: Şebinkarahisar Sosyal Bilimler MYO Müdürlüğü
D Blok 28400 Şebinkarahisar/Giresun
Telefon: 0 454 310 1473
Mail:sebinsb@giresun.edu.tr
 
DİPLOMA TALEBİNİZİ NASIL YAPACAĞINIZ, HANGİ YÜKÜMLÜLÜKLERİNİZİN OLDUĞU AŞAĞIDAKİ LİNKTE PAYLAŞILMIŞTIR.
http://oidb.giresun.edu.tr/tr/page/adres-bilgileri/3011